Pentru mai multe discutii

sâmbătă, 20 martie 2010

A venit caldura, a inceput "smecheria"

Helaau! In urma feedback-urilor primite am decis ca ma mai risc la un articol :). M-am intors cu o alta problema care nu cred ca va disparea secolu asta din Romania ...
Chiar aseara eram intr-un parc si incercam sa port o discutie civilizata cu niste amici cand ... niste "smecheri" denastia "super grei", probabil unii din cei mai smecheri din estul europei (sau de la ei din scara) , scartaiau rotile cu foc, ca sa se duca pana la magazinu de la colt sa isi ia un pachet de tigari (cred).
Tara e plina de asemenea speciemene care nu au 2 neuroni in cap si care cred ca daca isi impresioneaza "prietenii" sunt niste adevarati eroi.
Orasul din care provin eu (Focsani) e plin de asemenea specimene si pot spune ca imi vine sa vomit cand vad pe strada asa ceva!Dati-mi va rog o mitraliera!Si nu ii impusc pe ei pentru ca as irosi prea multe gloante pe nimic ... ma impusc pe mine :) sa nu mai vad asa ceva!
Nu as vrea sa jignesc pe nimeni, poate nu inteleg eu lucrurile cum trebuie, dar eu personal sunt deranjat de asemenea comportamente atat in trafic, privind tinuta lor in a conduce, cat si personal, cand merg pe trotuar e pur si simplu riscant pentru urechi si uneori pentru ochi ... unii chiar au un accentuat "antitalent" in a tuna o masina. Stiu ce inseamna sa iti placa acest lucru, sa investesti in el, am trait in casa cu un asemenea om (my brother), dar tot de la el stiu ce inseamna sa fii cu capu pe umeri.
Daca aveti prieteni de genu asta si va enerveaza/deranjeaza ... spuneti-le ca au inceput sa se ia masuri impotriva lor,desi ei nu observa lucru asta (taxele mari la masinile SH).
Nu intamplator masinile astea "foarte tunate" si modificate maxim is niste toarbe care nu mai erau bune de nimic prin Germania,Italia si de unde mai sunt ele.
Nu as vrea sa mai lungesc ideea pentru ca oricum as vorbi degeaba... Bucurati-va de caldura ! E posibil sa fi venit primavara! ;) Weekend placut!

Un comentariu:

  1. Eu cred ca ai fost inspirat de proiectul nostru la marketing :))) Anyway...mare dreptate mai ai. Da' vreau si eu o masina tunata..:))))

    RăspundețiȘtergere