Pentru mai multe discutii

luni, 22 martie 2010

O noua saptamana...

Va salut din nou!
Acest inceput de saptamana ne pregateste multe ... cum ar fi... aa... ploi? si ceva pe la facultate :) , dar sa nu ne descurajam .. cum am trecut printr-atatea..
As vrea sa ating azi un punct sensibil, cu legatura la primul meu post.Doar ca problema asta, din ce am observat eu, atinge in principal fetitzele si nu oricare ci in principal cele atinse de sindromul pitzipoanca spre cocalareala :)
Nu vreau sa jignesc pe nimeni prin postu asta,nu nu!nici macar pe tine ;) , vreau doar sa fac cunoscuta remarca asta :)
Ashea .. sa trecem la fapte.Vad la multe fete statusuri de pura dragoste, replici dulci ascunse in intelesul unor cuvinte importante,etc, poze frumoase, diverse colaje etc, primesc massuri in care sunt adevarate declaratii de dragoste... pana cand se despart .... si ghici ce .. apare o alta persoana care defapt e o dragoste mai mare si care face omu sa se simta bine si a dat uitarii trecutul ( care e reprezentat in cateva zile). As putea lega tema asta si de ce-a de doua ... cea privind cocalareala :)
Mai zic inca o data ca nu vreau sa jignesc pe nimeni si nu fac referire doar la fete.. doar ca la baieti e mult mai redus acest efect post-despartire sau cel putin nu se manifesta in acelasi fel.. parerea mea :)
Pana la urma .. va astept cu commenturi :)) stiu ca tre sa va faceti cont da` .. poate o sa ajungeti si voi mari bloggeri candva (da da ca mine!:))) )
Va pupa Bogdean ;) :)))

2 comentarii:

  1. Mai Bogdi ceva din ultimul tau post imi zice ca ai o frustrare......I'm here you know,i can listen...

    RăspundețiȘtergere
  2. dragostea e un joc ...si doar daca esti peste poti deveni un adevarat player :))) ...asa k hai ne bagam intr-o afacere ! :p

    RăspundețiȘtergere