Pentru mai multe discutii

miercuri, 19 mai 2010

O revenire cam... cu multe amestecaturi :-j

Helloooo la toata lumea! Am revenit dupa o lunga perioada in care marea parte a timpului mi-a fost acaparata de scoala. Sa evitam introducerile plicticoase care, dupa cum ati obsrvat, evit sa le utilizez.
O noua "stea" ce a aparut pe cerul meu luminat de Soare ar fi aceea a.. "mancarii de fund" / "de c***t" sau cum vreti voi.
Ideea e ceva de genu ca nu trebuie sa pleci capu la ce cacat mananca altii. In jurul tau lumea graviteaza precum pamantul si celelalte planete in jurul soarelui; daca soarele s-ar "uita" mai stramb la luna.. totul s-ar da peste cap. Asa esti tu, asa sunt si eu.. totul graviteaza in jurul nostru si se afla intr-o stransa concordanta totul.. chiar totul! Daca nu realizezi inca treaba asta incearca sa te bucuri!
Ce iti sunt prietenii? Acele persoane apropiate? Care iti sunt alaturi la bine? Ca sa citez o prietena (care probabil a citat din alta sursa:) ) "prietenii... iti faci 1-2 in copilarie si inca 1-2 de-a lungul timpului" .. cand o sa ai o lista cu cei pe care ii consideri prieteni, pregateste-te sa ii pierzi.. numaratoarea inversa incepe! Ca sa iti faci un bine, incearca intotdeauna sa ai o parere rezervata fata de cei de langa tine ca sa le lasi prilejul sa te surprinda! Asa o sa ai posibilitatea sa ii lauzi, sa ii ffaci sa se simta bine, si o sa te simti, implicit, si tu bine fiind surprins (in mod placut e vorba).
Ca sa nu lungim vorba aiurea ... sa speram ca imi voi face la vara blogul meu pentru ca nu imi place deloc aici :)
Va pupa Bogdean !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu